Reklamacije

Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Reklamaciju možete izjaviti:

  1. pisanim putem,
  2. elektronskim putem

uz obaveznu dostavu dokaza o kupovini i proizvoda (račun, slip...) - robe koju reklamirate. 

Elektronskim putem ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u Evidenciji primljenih reklamacija. 

Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.

Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. 

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. 

Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite ambalažu robe, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti. 

*Nijansa boje artikala može da varira u zavisnosti od kvaliteta monitora preko koga Kupac vrši izbor artikala za kupovinu, tako da Prodavac ne snosi odgovornost za razlike između prikazane i realne boje.

Preuzmite Obrazac za reklamaciju robe

Poštovani korisniče, naš sajt koristi kolačiće (cookies) u cilju pobošljanja korisničkog iskustva. Kolačiće upotrebljavamo i kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili funkcije društvenih mreža i analizirali saobraćaj. Podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije delimo s partnerima za društvene mreže, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinovati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Ukoliko nastavite da pregledate i koristite našu Internet prodavnicu slažete se sa upotrebom kolačića i politikom privatnosti.